How to Make Simple Taco Salad | Taco Recipe | AllRecipes

80

Get the recipe @ http://allrecipes.com/recipe/taco-salad-i/detail.aspx

Watch how to make a simple taco salad. Seasoned ground beef, chili beans, and French dressing combine with cheese, tomatoes, tortilla chips, and iceberg lettuce in this classic Mexican-inspired salad.

Facebook

http://www.facebook.com/Allrecipes

Twitter

@Allrecipesvideo

Pinterest

18 COMMENTS

  1. Old 80's recipe that I figured out you make the meat seperate from the salad ingredients and allow each person to mix their own bowl so your meat doest get ruined by soggy salad and in this way you can eat the next day. I was always so pissed that we had so many left overs that just got tossed in the trash. Take my advice this is a good recipe but leave cold salad cold and meat hot separate .

  2. This is not the first taco salad that I have seen people use French or Western style dressing in. Over the decades recipes change as people change them up. Twenty years ago people would have shit at the idea of putting Avocado on a hamburger, but it has been done a a regular basis for many years now. Many years ago the idea of adding fruit to a tossed salad or chicken salad would have grossed people out, but it's become quite popular as well. As the saying goes, don't knock it till you try it!

  3. jajaja this bitch thought she was gona make like a million views and alot of good coments with this shit and come to it everyone hates it cause of her dumb ass putting the whole french dressing in it.u fuckin prick how are u gona put all that in there u dumb lesbo.i hope ur family is ok if ur feeding them this ill shit .i woudnt feed that to my dog.

    GORDON RAMSAY

  4. jajaja this bitch thought she was gona make like a million views and alot of good coments with this shit and come to it everyone hates it cause of her dumb ass putting the whole french dressing in it.u fuckin prick how are u gona put all that in there u dumb lesbo.i hope ur family is ok if ur feeding them this ill shit .i woudnt feed that to my dog.

    GORDON RAMSAY

  5. LMFAO YALL FUCKED THIS SHIT UP AND NOT IN A GOOD WAY BRUH. THE WHOLE FUCKIN BOTTLE MY NIGGA REALLY????? YALL REALLY HAD TO PUT IN DEM DAMN TAMATAS AND SOUR CREAM AND AND AND AND SALSA?? BROOO COME ON NOW, GET WIDDIT BRUH OR JUST LET ME MAKE IT GAHDAYUM

  6. I do the same thing kinda except I use Fritos and add in Kraft Parmesan cheese with the cheddar, no french dressing or beans in mine. I think she did an awesome job looks delish, thank you.

  7. fuck all yall mf that say we are rude…yes we are but who cares…you dont hear taco bell putting french dressing on salads…its like saying would you like dog balls with your french dressing eggs…jajaja…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here